Handelsbetingelser

Forretningsbetingelser

Ved handel via Beo Beo`s webshop, accepterer køber nedenstående betingelser.
Det anbefales derfor, at betingelserne læses grundigt igennem, inden du handler.

 

BESTILLING AF VARER:

Køb trin-for-trin
Find den ønskede vare
Klik på bestil, evt. rette antal
Klik på KURVEN
Vil du handle videre – foretag samme procedure med en ny vare.
Varen kan fortrydes ved at rette ANTAL  og ret til det ønskede
Klik på OPDATER
Når alle indkøb er gjort klik på GÅ TIL KASSEN
Der viderestilles til sikker betalingsvindue og du kan betale med dankort/visa-dankort
Købet skal herefter bekræftes
Godkendelse af køb og betaling sendes via mail
Alle rubrikker med oplysninger skal udfyldes
Kunden betaler portoen og Beo Beo afholder udgifter til forsendelses emballage.

 

PRISER PÅ LEVERING:

Beo Beo sender varer med POST DANMARK efter gældende posttakster, i brevform på købers ansvar – medmindre andet på forhånd er aftalt + en evt. merpris. Beo Beo  kan ikke drages til ansvar for post, der evt. er forsinket fra postvæsenet, eller post som ikke kommer frem til køber. Ligeledes erstatter Beo Beo ej heller en vare, såfremt den er gået i stykker under fragt.
Varer sendt som pakke er forsikret efter gældende regler af POST DANMARK.

 

AFSENDELSE AF VARER:

Varer afsendes 2-3 gange om ugen –  el. hvis der foreligger en anden skriftlig aftale, mellem kunden og Beo Beo

 

FORTRYDELSES OG REKLAMATOINSRET:

Hvis købet fortrydes:
Et køb kan fortrydes i 14. dage, fra den dag hvor varen er modtager. Varen skal returneres i samme stand som den er modtaget, dvs. Ubrugt og med tilhørende mærker, bandaroler, poser el. lign. Fragtomkostninger ved et fortrudt køb, afholder kunden selv. Vare som er produceret efter eget ønske eller som bestillings arbejde, har ingen returret. Regler om reklamation gælder dog stadig.
Tilbud og udsalgsvarer byttes ikke og tages ikke retur.

 

REKLAMATION:

I henhold til købeloven, yder BEO BEO  2 års reklamationsret. Reklamationsretten dækker ikke skader, som sker ved forkert anvendelse, vask og lign. Klip el. skæringer i materialet. Ej heller ved slidtage opstået af alm. brug, forkert vedligeholdelse, vold og indgreb i materialerne. Derudover dækker reklamationsretten, heller ikke perler, sten og pailletter,  fejlopbevaring. Reklamation ved fejl og mangler, bør ske indenfor rimelig tid og Dette bør ske ved almindelig gennemgang af varen ved modtagelsen.
Der er 3 muligheder ved reklamation, som bedømmes når varen er kommet retur:
1. Varen byttes til anden af samme slags
2. Varen ombyttes til tilsvarende/repareres
3. Varen krediteres